۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۵

در قم انجام شد؛

انتشار چهار کتاب از سوی بوستان کتاب

انتشار چهار کتاب از سوی بوستان کتاب

قم - خبرگزاری مهر: کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب از چاپ چهار کتاب از سوی این موسسه خبر داد.

مهدی محدثی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کتاب مبانی حکومت اسلامی نوشته حسین جوان آراسته است که به چاپ نهم رسیده است و با صبغه آموزشی بحث هایی در سه بخش اسلام و سیاسیت، حاکمیت و ولایت و فقیهان و حکومت بیان شده است.

وی عنوان کرد: در بخشی از این کتاب آمده است که تبیین بنیادها و مبانى حکومت دینى به همراه مطالعه تطبیقىِ نظام‏هاى سیاسى موجود در دنیا، بستر مناسبى را براى درک و دریافتِ صواب از عناصر اساسى این نظام یعنى ولایت فقیه و حاکمیت ملى، روشن شدن نقاط ضعف و قوت و کارآمدى آن و نیز رفع چالش ‏ها و شبهات درباره حکومت دینى فراهم می سازد.

درسنامه علوم قرآنی به چاپ 21 رسید

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب ابراز کرد: سطح یک درسنامه علوم قرآنی نوشته حسین جوان آراسته برای بیست و سومین بار چاپ شد.

وی یادآور شد: در این کتاب موضوع هایی همچون تاریخ قرآن، تحریف‏ ناپذیرى، همانند ناپذیرى، ناسخ و منسوخ، محكم و متشابه، تفسیر و تأویل و تفاسیر و مفسّران با قلمی روان عنوان شده است.

محدثی تصریح کرد: کتاب اصول و قواعد فقه الحدیث نوشته محمد حسن ربانی بوده که برای سومین بار از سوی بوستان کتاب چاپ شده و در آن اصول و قواعد فقه الحدیث با قلمى روان شرح و توضیح داده شده است.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب بیان کرد: جلد سوم کتاب الطریقه النقیه فی شرح النهجه المرضیه نوشته جلال الدین سیوطی و نقی منفرد برای نهمین بار چاپ شده است.

وی عنوان کرد: نویسنده این کتاب به دلیل آن كه دیگر شروح این كتاب، مطالب را دسته‏ بندى نكرده وتنها به توضیح عبارات و مطالب مشكل و دور از ذهن مبتدى روى آورده‏اند، چنین شرحی را نوشته است.

کد خبر 2191905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha